• Najčastejšie otázky našich zákazníkov

Kedy mi bude tovar doručený?

Od momentu Vášho objednania na e-shope by dodávka nemala trvať dlhšie než 5 pracovných dní.  Tovar odosielame maximálne do 24h. Samozrejme že objednávky vytvorené do 13:00 odosielame hneď v daný pracovný deň. Snažíme sa o to aby ste mali svoj produkt čo najskôr u Vás. No ak si objednáte v piatok večer tak skôr ako v pondelok Vám to žiaľ neodošleme, to isté platí aj cez sviatky. Veľmi radi by sme Vám poslali ale kuriér chodí len v pracovné dni. No vieme Vám garantovať že z nášho skladu to odíde do 24h od vytvorenia objednávky v pracovné dni.
V období najväčšej vyťaženosti (pred Vianocami a letnými prázdninami) zákazníkom komunikujeme upravené dodacie lehoty a upozorňujeme ich na potrebu objednávať s dostatočným predstihom, aby všetko prišlo včas.

Chcem si objednať čo mám robiť?

Treba vyplniť objednávku v e-shope. Ak máte jasno v tom, čo chcete, vytvorte si objednávku. Vyplníte údaje na doručenie, odporúčame využiť aj platbu kartou. Je to najrýchlejší spôsob. Obratom dostanete na e-mail potvrdenie objednávky. Vaša objednávka je tak ihneď zaradená v našom systéme.

Prečo nemám v balíčku papierovú faktúru?

Pretože sme moderní a považujeme to za prežitok a zbytočnosť. Aj tak by ste ju zahodili alebo niekam založili a zabudli alebo stratili. Faktúru dostávate v digitálnej podobe ako prílohu e-mailu Objednávka vybavená.

Môžete si ju stiahnuť, ale nemusíte, pretože ostáva navždy uložená online! Tak ku nej máme prístup aj my. Slušných zákazníkov netrápime ani s tým, že nám ju musia poslať. Všetko je uložené online a tak si nemusíte robiť starosti, že by ste niečo stratili a preto bol problém s reklamáciou.

Chcem si objednať, ale cestujem o pár dni preč. Stihne mi prísť zásielka?

Sme pomerne rýchli a flexibilní, takže odosielame do 24h, dodanie potom ďalší 1-2 dni. Ak o pár dní cestujete, radšej si vopred zavolajte, prípadne na to upozornite v poznámke, dokedy je nutné zásielku doručiť.

Neobdržal som email o dokončení objednávky

Ak ste nedostali automatický email po dokončení objednávky:
– Preverte či ste zadali správne emailovú adresu
– Prekontrolujte spamový kôš a reklamy vo vašom emailovom účte
– Počkajte určitý čas kým náš systém vygeneruje email
– Ak ste stále neobdržali email potom nás prosím kontaktujte

Kde máte miesto pre Osobný odber?

Je nám ľúto, no už nikde. Náš sklad je pre verejnosť prísne zatvorený. S osobným odberom bolo viac starostí ako úžitku a nestíhali sme kvôli tomu expedovať zásielky načas.

Mohli by ste mi do objednávky ešte niečo doplniť? Zabudol som na…

Áno, pokiaľ je balíček ešte u nás. Ale môže to vašu objednávku zdržať aj o 24 hodín.

Spôsob 1: Vytvorte novú objednávku a do poznámky uveďte, že si to želáte pripojiť. Toto je vhodné, len ak platíte dobierkou alebo prevodom – aby sme vám mohli odpočítať prípadnú cenu dopravy.

Spôsob 2: napíšte nám na FB messenger, na mail alebo ak je to na poslednú chvíľu, tak zavolajte 

Prosím, myslite na to že pondelok až piatok medzi 14:00 a 16:00 je čas najväčšej expedície a vtedy nestíhame reagovať na vaše požiadavky zmien.

Je od Vás poštovné zdarma?

Zatiaľ je nastavené poštovné zdarma pri objednávke nad 80€ ale nie je vylúčené že sa to môže zmeniť preto je dôležité sledovať našu stránku a instagram profil kde sa dozviete vždy aktuálne informácie.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?

Ak nie, nevadí neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára a my sa Vám čoskoro ozveme.